sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

etno-koruja

Omaksi yllätyksekseni olen vaivihkaan ihastunut etnisiin koruihin. Viime viikkojen ajatukset massiivisista ketjuista kaulalla ovat vaihtuneet haaveisiin astetta sirommista koruista. Siskokaan ei kuulemma olisi uskonut, että tällaiset ajatukset alkaisi minun päässä koskaan pyöriä. En muutenkaan käytä lähes ollenkaan koruja, niin entä sitten tällaisia korujenkoruja.

Olen kuitenkin jo suunnitellut, miten saisin ne toimimaan päälläni. Olen vakuuttunut, että molemmat allaolevista koruista (kaulakoru h&m ja rannerengas Mango) toisivat oikeanlaista särmää revittyihin farkkuihin ja valkoisiin t-paitoihin. Viime kesänä Lontoosta ostamani hapsusandaalit parittaisen näiden korujen kanssa. Ostin muuten juuri eilen kaksi farkkupaitaa kierrätyskeskukesta, joten yllä olevan asunkin pystyisin rakentamaan tuon h&m:n korun avulla. Mitä enemmän tätä mielessäni pyörittelen, sitä kovempi huoli korujen saatavuudesta kasvaa. Ainakin h&m:n nettikaupassa noita koruja oli vielä hopeisina ja tuollaisena kuparisena.

Taas olen onnistunut vakuuttamaan itseni siitä, että pienellä asialla piristän koko vaatevarastoani, ja että tällä kertaa nämä korut pelastaisivat koko kesäni pukeutumisongelmilta. Ei mitään vaikeaa psykologiaa.

kuvat: mango, H&M, garancé dore

Ei kommentteja: